otrdiena, 2013. gada 2. aprīlis

Гурмандиз vs Supershock


Sveiki!
Šoreiz stāsts būs par krāsainam skropstu tušām - Гурмандиз un vienu mana visa laika favorīti - Avon, Supershock.


Krāsainas skropstu tušas man atveda no Krievijas, jo bija par viņām daudz dzirdēts un redzēts. Cik tas ir foršas un lētas.
Avon skropstu tuša tika pasūtīta jau kādu laiciņu atpakaļ un tas ir mans 4 iepakojums ( var saprast ka tā man tiešām patīk)
Apmērām pusgadu atpakaļ es rakstīju L'oreal tušas salīdzinājums ar "vecmammas tušu". Ar to Jūs varat iepazīsties te.
Ķeramies klāt:


Pirmais izmēģinājuma trusītis – violeta skropstu tuša.
Iepakojuma tilpums – 9 ml.
Otiņa ir ar dabīgiem sariņiem, liela. Var ātri saķepat aci. Bet man patīk lielas otiņas :)


Tuša darbībā:
kailā actiņa


Ka var redzēt, tuša iekrāsoja caurspīdīgus skropstu galiņus. Tā nesalipina skropstas, bet padara acis izteiksmīgas.
Nākamā tuša ir zilā krāsā.

Ar to man mazāk paveicies. Man liekas, ka tā ir vecāka. Jo ja violetai bija smuka krējuma konsistence, tad šai ir kā vārīts iebiezinātais piens. Bet tas mauprāt tušas kvalitāti neietekmē.
Darbībā:


Ar šo tušu man liekas skropstiņas izskatās dabiskāk nekā ar violeto. Tā arī labi iekrāso skropstas, padara tās garākas un kuplākas.
Abas skropstu tušas labi turas, nenobirst un viegli nomazgājas pat ar parastu ūdeni.
Man secinājums. Krāsainas skropstu tušas ir laba lieta, kas piešķir rozīnīti, vieglu akcentiņu ikdienas grimam it īpaši kad nav laika krāsoties :)
Un nobeiguma dažas bildes ar manu mīļāku skropstu tušu.
Dažiem tā patīk, daži to nevar ciest. Mani var attiecināt pie pirmās grupas. Daudz kas tika izmēģināts, bet es neesmu atradusi neko labāko, tāpēc visu laiku atgriežos tieši pie Avon superSHOCK tušas.



Tilpums – 10 ml.
Tai ir liela, silikona otiņa. Ja ar tādu trāpīsi acī, būs ļoti sāpīgi (izmēģināts) bet tik un tā šī otiņa man patīk visvairāk.



Tuša darbībā:

Kopbilde salīdzināšanai:
kailā/violētā/ zilā/melnā

5 komentāri:

  1. Krievu tušas gan foršas izskatās. Esmu Avon shock "nevaru ciest" pulciņā, droši vien dēļ tās briesmīgās birstes :D
    Mana mīļākā krāsainā tuša ir koši, koši zilā no Faberlick. Elektrozila. Protams tikai un vienīgi vasarai, nosauļotai ādai un košām drēbēm derēs klāt :)

    AtbildētDzēst
  2. Es arī esmu Avon Super Shock fanu pulciņā, lai gan pēdējā laikā to vairs nepirku. Būtu iespēja, arī izmēģinātu Гурмандиз, izskatās, ka efekts ir labs.

    P.S. Tu man atgādināji par to sajūtu, kad birstīte trāpa acī, ouch :D

    AtbildētDzēst
  3. Мне Avon не нравится совсем. Гурмандиз не пробовала, но спасибо за обзор

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti forši, ka parādat arī īstu piemēru :)

    AtbildētDzēst
  5. Atceros, ka bija arī pieejamas daudz spilgtāk zilas tušas no Avon... Vēl ir tādas?

    AtbildētDzēst